نوال الزغبي: من يغار من نجاح زوجته "مش راجل"

نوال الزغبي من كواليس برنامج حبر سري - الصورة من حساب البرنامج على الفيس بوك
نوال الزغبي من كواليس برنامج حبر سري - الصورة من حساب البرنامج على الفيس بوك

شكّكت النجمة اللبنانية نوال الزغبي في نبوءة دخولها قصة حب جديدة خلال الأسابيع المقبلة، وقالت إنها استبعدت فكرة الزواج مجددا من عقلها، وفتحت النار على من وصفتهم ب"اشباه الرجال" مؤكدة إنها قابلت الكثير منهم في حياتها، وقالت إن الذي يغار من نجاح زوجته "مش راجل".

نوال الزغبي من كواليس برنامج حبر سري - الصورة من حساب البرنامج على الفيس بوك

وأضافت نوال في الجزء الثاني من حوارها لبرنامج "حبر سري" المذاع عبر شاشة القاهرة والناس: لما الراجل يتعرف عليكي ويبوس أيدك بيكون بينتف نفسه ومش راجل "جنتلمان" خالص ولا حاجة، والراجل العادي هو الحلو اللي يكون أنتي اللي عايزة تكتشفيه واللي مش بيوريكي، واللي مش بيمثل عليكي؛ لأن كل الحركات دي بتكون تمثيل.

وواصلت نوال: أنا لما بتخان بمشي ومش بتناقش في الخيانة أو أسامح؛ لأن اللي بيخون مرة بيخون مرتين، ولما بدخل أي علاقة بعرف من ثالث مقابلة أنت راجل ولا لا، ودا بيجي من الخبرة.

وواصلت نوال الزغبي: الراجل اللي مش بيحب نجاح الست اللي معاه مش راجل، والراجل هو اللي واثق بنفسه واللي بيغير من مراته بيكون مش راجل؛ لأن معندهوش ثقة في نفسه واللي معندهوش ثقة في نفسه مش بشوفه راجل، وأنا شوفت دا كتير وفي الأخر بتعب وبنسحب من العلاقات اللي زي دي.

وخلال فقرة العرافة، سألتها نوال الزغبي، متى ستتزوج، لترد عليها العرافة قائلة: خلال 8 أيام أو 8 أسابيع ستدخلين في قصة حب جديدة، وهناك رجل موجود قريب منك جدا وانت تعرفيه سيفصح عن حبه وردت نوال الزغبي: بشك أن في حب حقيقي في الحياة، لهيك أنا قصة الزواج شيلتها من دماغي، وسألت العرافة مازحة: المهم شاب حلو ومعه فلوس؟.

وكشفت نوال، عن خوفها من الحسد، وحكت موقف تعرضت له في إحدى حفلاتها بسوريا، موضحة أن السبب هو أنها تعرضت للحسد، وقالت الزغبي: أنا اؤمن بالحسد وبخاف منه، واتحسدت قبل كدا كتير ومنهم حفلي في سوريا وأنا في العربية في الطريق إلى الحفل تعبت، وحسيت بوجع في معدتي.

وواصلت: وقبل الحفلة ب3 ساعات كنت بموت، وبدل ما أغني ساعة ونص غنيت 10 دقائق فقط، ومش بمسك خرز أرزق والكلام دا، كل اللي بعمله أني بصلي عشان أحمي نفسي من الحسد.

وتحدثت نوال الزعبي، عن ردة فعلها بعد إخبارها بخسارتها 17 مليون دولا، وأكد أنها حزنت لكنها تخطت الأمر سريعا، موضحة: مريت بظروف كتير وخسرت فلوس كتير ومش هتقف عند دي لقيت ربنا هو اللي بيعطي وهو اللي بياخد، وكتير مؤمنة برب العالمين وبتوكل عليه بكل شيء وأهم شيء عندي صحتي وصحة ولادي.

لمشاهدة أجمل صور المشاهير زوروا «إنستغرام سيدتي»

ويمكنكم متابعة آخر أخبار النجوم عبر «تويتر» «سيدتي فن»