صور: تامر حسني يواسي شاب هجرته حبيبته ويلقنه "خبرة السنين"

تامر حسني يقدم خبرته مع الفقر
تامر حسني يواسي الشاب بعدما هجرته حبيبته
تامر حسني يؤكد أنه عمل مثل محمود نادلا في مطعم قبل الشهرة
تامر حسني يقدم وصفة النجاح للشاب الفقير
تامر ينصح الشاب محمود بالانفصال الجميل
تامر حسني طلب من محمود الجد والعمل لكي يحقق أحلامه
تامر حسني تعرف على الشاب محمود بالصدفة اثناء احياء حفل زفاف
تامر حسني يرفض الانتقام من الحبيبة السابقة
8 صور

قدم المطرب تامر حسني، درسا في التواضع لنجوم الفن بعدما استجاب لرجاء من أحد معجبيه، بنشر صورة تجمعهما عبر حساب تامر الرسمي، وأكد الشاب انه يعاني نفسيا بعدما هجرته حبيبته لظروفه المادية الصعبة، ولكنه سيشعر ببعض السعادة ورد الاعتبار إذا استجاب تامر له.

 تامر قابل الشاب مصادفة أثناء إحيائه لحفل زفاف بالقاهرة، ونشر الصورة كما وعده عبر صفحته الرسمية على موقع فيس بوك، وعلق عليها مقدما "خبرة السنين" بقوله: الشاب الجميل دا شافني داخل أغني في فرح وقفني وقالي أنا بشتغل تقريبًا ويتر هنا في الفندق وحبيبتي سابتني النهارده وأنا زعلان أوي بس أول ما شفتك فرحت عشان بحبك جدًا وطلب مني نتصور بموبايلي وأنا اللي أنزل صورته عندي عشان يفرح.

 

وتابع: قالي أنا اسمي محمود كان نفسي اتكلم معاه بس كنت داخل أغني.. المهم يا محمود يا جميل بما أني معرفش ايه الأسباب اللي بعدتكوا عن بعض وبما اني مش ناسي الحزن اللي كان في عنيك هكلمك هنا.. أكيد الدنيا مش هتقف بيك أهم حاجة تفضل تشتغل زي مانت كدا رجل وسيد الرجالة وربنا إن شاء الله يصلحلك الحال وممكن ترجعوا أو هيكرمك بإنسانة مناسبة ليك أكتر وخلي الخير بينكم حتى في الانفصال جايز قربكم مش خير لبعض ربنا يكتبلك الصالح ويكتبلها الصالح.

أضاف قائلًا: أهم حاجة هوصيك بيها اشتغل واكبر وانجح وطور من نفسك… مين عارف جايز بعد سنين ربنا يجمعني بيك تاني واشوفك صاحب الفندق أوعى تضحك وتقول مستحيل شغلانتك وأنا صغير اشتغلتها بس طبعًا مش في فندق شيك زي دا، كانت في مطعم أقل من بسيط وعشان رجل مايأستش فضلت ورا حلمي لحد ما وصلتله.

 

واختتم نصيحته قائلا: يا رب توصل لحلمك أنت وكل الناس وآدي صورتك يا عم منورة عندي أهي متأكد أن كلامي إشارة ليك مهمة خليك شاطر وإفهم الإشارة.

استجابة تامر لطلب الشاب لاقت صدى واسعا عند عدد كبير من نجوم الفن الشباب الذين أكدوا ان النجومية مسئولية وما يقوم به تامر حسني مع معجبيه يؤكد أنه يستحق ما حققه من نجومية وشعبية، كما تبرع بعضهم بتوجيه نصائح للشاب طالوه فيها بضرورة النجاح وتحقيق ذاته ووقتها ستندم الفتاة التي تركته ولم تتحمل ظروفه الصعبة.

لمشاهدة أجمل صور المشاهير زوروا أنستقرام سيدتي
ويمكنكم متابعة آخر أخبار النجوم عبر تويتر "سيدتي فن"